2010-10-16
 14:24:32

Förbaskade Grannar!!!

Vad ni än gör så flytta aldrig till en lägenhet med ett rum och bara två väggar. (gäller inte dom som bor i hörn eller längst ut). Ni kommer få höra de som ni aldrig velat höra, det värsta tänkbara som era öron någonsin har hört! även med öronproppar.
Jag har vapen under sängen. En gammal trasig gardin stång som man bankrar med när man fått nog och trots den och mina välskrivna fina lappar så pippas det lika mycket.
Varför fick jag den oturen att hamna just bredvid dessa hemska människor?
varför, varför, varför fick inte jag hamna bredvid några trevliga singlar istället för människor som mer beter sig som kaniner?
Vill nån byta lägenhet med mig? Gör det!, snälla!!
Det behövs värre saker för att dom ska GE SIG!!
MEN jag har också pojkvän, vänta bara. Snart kommer inga väggar alls att stå kvar!

Nu åter till städningen, känns mycket bättre nu på något konstigt sätt.

Hellre vill jag mötas av en sån här lapp. Ljuvligt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: