2010-10-22
 21:54:12

Tillbaka hos mamma i Villis

Idag har jag bara myst och varvat med pluggning. Eller 6 timmar plugg och lite mys.
Men det har varit bra ändå. Snön faller ute och det känns som att Vilhelmina är 3 månader före Ötsersund, där har vi inte en enda snöflinga. När man får bilder och mms på snön trodde man det var ett skämt från förra året i januari, men så var det ju inte.

Har alltid trott att jag gillar vintern, eller snarare älskat den MEN jag upptäckte att skrapa rutor, sladdar och bromsar som inte fungerar som dom ska inte alltid är roligt och nu vill jag mer än gärna ha april. Men det är inte vinter än, inte vad jag kallar vinter för min vinter är mars/april då skotern kommer fram och det enda man känner i näsborrarna är den underbara skoterlukten, då man känner att man verkligen lever.

Jag hoppas jag får lov (även om det inte existerar på universitet) eller får vara ledig nån fin dag eller helg så man får känna den underbara känslan när snön bara flyger iväg, man flyger fram och kan köra hur snabbt man vill. Det är bara jag som har kontrollen och man känner att man lever!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: