2009-12-29
 10:23:42

2009- kom ihåg att du är unik, precis som alla andra!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag tog studenten, körkortet och firade påsken uppe i fjället. Vilken kick man fick när man klarade det.
Då insåg man att inget är omöjligt!



Höll du några av dina nyårslöften?
Jag har slutat med mina "bita på naglarna" och löften som går att bryta. Istället har jag löften som man vill och känner att det här ska jag ha uppnåt med mig själv innan året är slut, eller i allafall kommit en bit på vägen på.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte någon av mina närmaste kompisar och vänner, men gamla klasskompisar har ploppat ut bullar ur ungnarna.
Dog någon som stod dig nära?
Nej, inte i år. Så nu vet jag vad jag ha att vänta mig.

Vilka länder besökte du?
Besökte inte ett enda land utanför Sverige. Men i år kommer det att bli ändring.

Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Mer tid

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 
Inget speciellt, kommer nog att minnas hela året som en oskriven bra bok

Vad var din största framgång 2009?
Ingen aninging. Kanske projektarbetet. Filmen om glädje.



Största misstaget?
Alla gör vi misstag, men inget som jag har skadats av

Har du varit sjuk eller skadat dig?
nopp, fullt frisk som en  nötkärna!

Bästa köpet?

Min bil



Vad spenderade du mest pengar på?
bilen, bensin och försäkringar haha

Gjorde någonting dig riktigt glad?
finns så mycket så det är svårt att bara skriva nån grej och fortsätter jag är risken att jag aldrig komer att sluta.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Bonnie Taylor - total eclipse of the heart

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Absolut mer glad men också stressad och oroad.

Vad önskar du att du gjort mer?
Varit ledig och njutit av stunden. För dom kommer inte igen.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat

Hur tillbringar du julen?
På jobbet och 4 timmar hos mormor

Blev du kär i år?
Nej jag blev inte kär, jag var kär heeela året


Favoritprogram på TV?
Serien om sjukhuset i uppsala haha

Bästa boken du läste i år?
Då gråter änglarna, en bok om jehovas vittnen

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag gick komvux och jobbade

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Hade man bortsätt från oärlighet och lögner så kommer jag inte på något.

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
långkalsonger och t-shirt

Vad fick dig att må bra?
Mina nära och kära

Vem saknade du?
Mina älskade Jennifer som flyttade ner till stockholm



De bästa nya människorna du träffade?

Vill inte nämna några namn men under sommrarna har jag nån konstig förmåga att alltid binda nya band


Mimmi

YEAH! My BABE is back, in the fight ;)

Du orkade inte vänta på att jag skulle uppdatera så du gjorde en egen!

Puss



PUBLICERAT: 2010-01-02, 12:51:47 | URL: http://morewishes.blogg.se/
Anonym

hahah åh nej, du kom på mig!


Mimmi

Yes, här är vi duktig på att lista ut saker ;P



PUBLICERAT: 2010-01-02, 15:37:18 | URL: http://morewishes.blogg.se/
Anna

Naw, keep up the good work sandra! Stor kram



PUBLICERAT: 2010-01-04, 08:05:09 | URL: http://norrlander.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: