2010-04-13
 20:31:53

Min älskade efterlängtade vän och jag.

Först, Förlåt Anna men nu släpper jag aldrig iväg Jennifer igen.
Hon skulle aldrig ha fått min tillåtelse heller att någonsin fara om jag visste hur stor saknaden skulle bli under den långa tiden.
Men att sakna är nyttigt och då inser man verkligen hur mycket våra egna skatter verkligen betyder för oss.
Nu blir det inga fler "KOM HEM!" grin samtal på kvällarna, nu är det bara få mil emellan. Men alldeles för långt ändå för att det ska bli helt perfekt. Inget är perfekt men nu är du äntligen hemma min kära vän och det är det som jag längtat efter!





J

Men min sötaste gulligaste vän, jag är så glad att äntligen kunna vara tillsammans med dig utan gränser och regler. Puss på baby & rävbilden ;)



PUBLICERAT: 2010-04-16, 19:26:26 | URL: http://oxx.blogg.se/
Anna

Aight, jag får se mig besegrad. Jag kan väl iallafall få låna henne? Vi kan ha delad vårdnad!



PUBLICERAT: 2010-04-23, 14:20:49 | URL: http://norrlander.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: