2010-08-27
 10:19:01

packa packa packa

Det enda jag har spenderat mina senaste dagar med har varit att packa och flytta. Medans kroppen är kvar i kalla Sverige som får blåsor på händerna av tunga lådor så är jag kvar i Cypern. Dit går alla mina tankar alla regniga dagar. Kommer kunna leva på resan länge och jag längtar tills jag tar tummen ur arslet och skickar i väg usb minnet så jag får resten av bilderna. I dag blir en dag med Jennifer, i morgon utgång och sen en sliten, mycket sliten sandra på söndag i mitt nya hem i östersund.






ÄÄÄÄÄLSKAR att smygfota hahah, bilderna blir som bäst då!


The M

Du får mitt hjärta att flyga och min hjärna att längta tillbaka!

Jag säger som dig, jag kommer kunna leva på denna resa länge, men jag vill redan tillbaka.

Detta måste vi göra om, kusin!



Puss



PUBLICERAT: 2010-08-30, 15:38:11 | URL: http://morewishes.blogg.se/
J

Vilka bilder, du kan verkligen hjärtat!

Saknar dig redan. puss



PUBLICERAT: 2010-09-11, 18:28:07 | URL: http://oxx.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: