2010-02-18
 23:21:30

Miles from where you are


Nu ska jag sova och ge mig in i drömmarnas värld. Drömmer alldeles för mycket på nätterna. Känns som att hjärnan är mer aktiv på natten än vad den är på dagen.  Har fortfarande inte fattat att jag lägger mig själv i sängen och vaknar, ensam. I natt hoppas jag det blir bra





Mimmi

Det kommer bli bra gumman. Det är bättre att det tar tid än att kasta sig in i något, för de vet vi ju redan hur det slutar, kolla på en viss person. Åt helvette slutar de. Osäkerhet, villsen.

Bättre att det tar tid, man kan leva sitt egna liv och uppnå det man vill i livet och hitta sig själv, sedan kan man gå vidare till nästa avsnitt.

Allt kommer bli bra nu.



Skön låt :) Tror det var den som fick man att tänka så här djupt.



PUBLICERAT: 2010-02-19, 10:18:59 | URL: http://morewishes.blogg.se/
Sandra

Du är bara bäst helt enkelt (:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: