2010-01-21
 22:18:17

Kontroll-sjuka-psykiska-knäppa-behov-som-inte-vill-släppa Inlägget

Det är så mycket som händer i huvudet. Det är som ett eckorrhjul som snurrar runt runt med nya eckorrar som hoppar in och hjälper till att snurra. Jag tror jag har utvecklat ett jobb-drog-beroende. På jobbet befinner man sig i en helt annan värld. Där slipper jag eckorrhjulet.

Den dagen jag blir impulsiv (har ett litet löfte att jag ska sluta planera så långt fram, har ett extremt kontrollbehöv över mig själv. Panik bryter lös om jag inte vet vad jag ska göra nästa månad.) ska jag köpa den här fina väskan som kostar mer än klöver. Men då har jag nått mitt mål och då är jag värd den. Hitills har det inte gått så bra. Berättade för J att mitt år redan är planerat, jag vet vad jag ska göra och har planerat från vecka till vecka ända till December. Idag är det 21 Januari.


The M

Jag ska bryta ditt kontrollbehov. Nu går du aldrig säkert med mig i närheten ;)

Släpp loss gumman, du är ung än. Det är nu du kan göra impulsiva saker. Sen när du har bildat familj då funkar det inte lika bra!

pusss



PUBLICERAT: 2010-01-21, 22:49:41 | URL: http://morewishes.blogg.se/
J

Kom hit min älskade och snurra hjulet, vi gör det tillsammans - hjulet kommer då fortsätta snurra i all evighet! saknar dig så, puss!



PUBLICERAT: 2010-01-24, 11:50:46 | URL: http://oxx.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: