2010-07-06
 17:12:34

Sommar!

Helgen startade uppe i LillSutsberg Där jag och J drog i väg för att få napp på kroken.



Gick över gammla plankor vid dammen som inte hade någon heelande effekt direkt mot höjdskräcken!





Allt slutade med att forsen tog min krok istället och linan flög av.
Jag gav upp och for tillbaka för att gosa istället.





Prövade också i sjön nedanför stugan, fiskarna hoppade överallt men inte vid mitt kastspö. Så efter att ha fått ett x antal myggbett till på kroppen prövade vi på hemmaplan istället. Stor båten skulle ut!










Stekar bryggan som används flitigt av mig varje stekardag!


Den här lilla raringen som har legat bakom båthuset så länge att ingen vet hur gammal den är skulle vi pröva fiska i. Med en åra och två hinkar (OM den skulle läcka in) for vi ut på vojmsjön..




Vi hann inte så långt innan vattnet forsade in och hinkarna kom väl till användning


Julia ville också pröva på att ösa



Till slut sänkte vi båten så att den ska svälla upp, det blev mitt första ofrivilliga och enda dopp i år om det fortsätter att vara 10 grader i vattnet. Tur att de varmare breddgraderna inte är så långt borta nu, då kanske man till och med kan gå upp till knäskålarna :)





M

Äntligen, säg good bye to every one! :D



PUBLICERAT: 2010-07-23, 22:57:54 | URL: http://morewishes.blogg.se/
jenny

hej min lilla vän,

åååh som jag saknar dig! och förlåt för att jag är så dålig på att höra av mig. Hur har du det? Skicka din adress till mig är du gullig, jag har flyttat nu! Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: