2010-03-31
 14:33:13

Matte B

Jag hoppas hoppas och hoppas och önskar gånger1000miljoner önskningar i världen att jag klarar matten då provet är. Dödligt less är vad jag är på allt som har med symmetrilinje, phytagaros sats, ekvationer och sannolikhets lära att göra. Skulle lösa en fråga i dag, där svaret tydligen ingick i matte E kursen. Men i B så är svaret " inga reaella rötter" ? Om jag kunde lösa frågan ? Nej!
Vill kunna allt och få allt bortgjort så snabbt som möjligt.
Skulle dessutom behöva en privat super smart och tålmodig lärare som sitter med mig dygnet runt.



Klarar jag inte matten kommer jag vara lika glad som man blir en tidig stubbröjar morgon när båten är översvämmad med vatten och det enda man har att ösa med är en halv, trasig disel dunk.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: