2010-03-22
 22:25:59

Sunshine of my life

Blev många kort tagna under min lediga helg uppe i stugan,
därför delar jag bara med mig av några av mina 358 bilder.

Har skaffat en ny kategori = Uteliv.
Varenda steg jag tar ute (nästan) som fastnas på bild kommer att hamna där.















(enda bilden på mig hahah!)






Min perfekta och riktiga äkta varma macka, jag misslyckas aldrig
men det gjorde Jonathan. Så här såg hans ut ...




Schysta klubben som tror dom äger stället, eller iallafall den minsta.






Mimmi

Vad glad jag blir att du fick en fin helg, din sista lediga helg :) Och du fick göra det du älskar med vintern.

Måste säga att J´s macka såg verkligen inte god ut. Uscha. haha

I miss you darling!



PUBLICERAT: 2010-03-23, 13:51:52 | URL: http://morewishes.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: