2010-03-30
 14:44:25

vår vår sommar sommar



Hittade den här bilden och tycker att frisyren påminner om hur mitt hår såg ut på F:s projektarbete.
Längtar tills allt är färdigt, tror att resultatet av hennes grej kommer bli hur bra som helst.
Nu längtar jag till sommaren och ja, jag tycker faktiskt att snön kan börja tina bort nu från vägarna.


Sofia

men fy tusan, lät inte så kul, haha. Ska bli kul när du kommer hit! :)



PUBLICERAT: 2010-03-30, 19:17:49 | URL: http://sofiamagdalenalarsson.blogg.se/
Mimmi

Men du, har du slagit huvudet eller något?

Du brukar aldrig tycka att snön ska försvinna.



PUBLICERAT: 2010-03-30, 22:51:01 | URL: http://morewishes.blogg.se/
till mimmi och sofia

ja jag måste ha slagit mig alltså haha, ne men det är ju bara skit väder, har en helg kvar att vara ledig innan snön är som borta så det kan börja tina lite smått nu tycker jag. Jag får helt enkelt tagga till nästa skotersäsong och börja vara på alla andras sida, att snön ska smälta. Har som gett upp nu haha



Sofia: Det ska bli så roligt att få se vars du håller hus i 7 månader. Känns ju nästan hemskt att en av de gångerna vi väl träffas så blir det i ett annat land haha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: