2010-05-10
 21:58:05

Dagar då allt inte går som man tänkt


Dagen har inte varit min bästa, det mesta (som att försöka logga in på bbs:en, skit väder, noll koll på matten, kanske allergisk kiwi? och ännu mer. Kan rabbla lite till..) har gått käpprätt åt skogen. I morgon hoppas jag på fint väder trots att det väntades regn. Skulle inte tro att det kan regna här just nu, hitills har det bara snöat. Blir det inte fint väder så hoppas jag på regn. Då ska jag inviga min bikini på den snötäckta läggdan och torka mig med renskinnet sen!


[ Märkte först nu att det står sweden på min jacka ?! haha ]


J

Haha, jag lider verkligen med din olycka för vardagen ( och det inräknat dödsfoten ), men jag är guld lottad som har fått umgås med dig två dagar i rad hjärtat. Nu känner jag att jag är hemma. Puss



PUBLICERAT: 2010-05-13, 20:37:41 | URL: http://oxx.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: