2010-05-06
 19:52:09

M

Min kära kusin M, alla våra flum och truddeli stunder som vi har sönder analyserat saker. Har aldrig träffat någon som jag kan sönder analysera saker så mycket med som jag gör med dig, eller som är inne på samma flummiga konstiga spår som visar sig vara inte långt ifrån rätt. Och nästan varje gång kommer vi fram till någon anledning varför just det blev som det blev. Orden nedanför var jag tvungen att kopiera bara för att det var som taget ur din mun hahah, jag hör hur du säger dom. 

Den dagen folk lär sig och växer upp. Den dagen folk slutar vara avundsjuka på andra.
Den dagen skitsnack slutar. Shit, den dagen kommer aldrig.






M

Du är så söt min kära kusin!

Snart sitter vi på en annan planet och analyserar allt, men samtidigt skrattar vi åt det. För vi behöver inte vara runt det, längre.

Ingen kan ta på oss, ingen kan känna oss, ingen kan höra oss, de ända dem kan är att snacka om oss.

Hur jäkla bra vi har det när dem sitter där å ruttnar upp.



Jag saknar dig!



PUBLICERAT: 2010-05-07, 13:31:13 | URL: http://morewishes.blogg.se/
The M

De är inte länge kvar!!! :D

De kommer gå så snabbt tills dagen är kommen.

Mycket som ska hinnas göras innan. Jobb, köpa kläder, växla pengar, packa, åka ner tidigt osv.

Jag kommer knappt förstå de ens när vi betalat de sista.

Helt sjukt men vi kommer ha så sjukt roligt!! :D

Puss&Kram



PUBLICERAT: 2010-05-11, 10:28:30 | URL: http://morewishes.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: