2010-10-14
 20:18:55

AGIA NAPA!

Agia napa, ayia napa kan stavas på många olika sett men det finns bara ett ställe!
Går inte att beskriva med ord hur det är där, hur många låtar det finns som påminner om resan och kan inte heller beskriva hur resan har varit.
Man måste helt enkelt uppleva det själv för att en förklaring blir bara en stor underdrift men jag ska försöka så gott jag kan ändå. Det var fantastiskt!

Klamydia-poolen, nattbadena, 47 gradiga värmen, alla människor!!, bartenderna, solen, vattnet och all den gemenskap som fanns. Helt underbart!!

För att den riktiga stämningen ska komma igång, tryck på play !
/>

Började firandet med en smirnoff kvart i 7 på morgonen, startskottet! innan planet skulle lyfta, det var den första av resten som vi smakade på under de två veckorna. 


















Var badförbud efter klockan 7 i poolen men ändå så har jag nattbadat, inte bara i havet
utan i poolen också. Tror inte mimmi heller var så värst oskyldig på den fronten haha










Tycker vi borde fått rabatt här faktiskt eftersom våran frukost köptes här 13 av 15 dagar.
Bästa Ham and Cheese mackan i hela Napa!









Älskade älskade älskade Nissi Beach!



















Fina, fina George och Bob! vad hade alla kvällar på baren utan dom varit?



våra vackra rosor vi fick av george, gjorde sig riktigt fina i våra vaser!










Av alla bilder som har tagits så är den här på mimmi min absoluta favorit!!
lite fångad av en stormvind, fast fångad av Napas klubbliv!













Underbara Madde och Sara som vi lärde känna under vår resa.
Började gå till deras rum för att torka håret, deras AC funkade, inte vår!
















For på båt utflykt, nära gränsen till Famagusta (den döda staden, där alla människor har flyttat från)




























Så här såg det ut hos oss på morgonen! :)


Och så här såg jag ut!


Får inte glömma Waterworld!


















Hatar att till och med skriva det här, men vår resa den tog också slut.










Väldigt varmt välkommnande hem också, regnigt, kallt och jävligt.
Kändes verkligen att man var tillbaka i Sverige igen.





The M

Så himla underbart inlägg, kusin!

Fan vad jag längtar tillbaka!!!! GAAAAH jag blir galen!

Man skrattar och gråter samtidigt som man tittar på alla bilder.

Detta MÅSTE vi göra om!! :D

Tack för den underbara resan som vi fick tillbringa tillsammans! <3



PUBLICERAT: 2010-10-14, 20:39:42 | URL: http://morewishes.blogg.se/
J

Jag dör!

Det är ju så underbart fina bilder & jag inser verkligen hur mysigt ni har haft det. Ni förtjänar varenda sekund av resan - och tack tack tack för att du har uppdaterat, jag har väntat länge (;

Puss.



PUBLICERAT: 2010-10-14, 21:14:00 | URL: http://oxx.blogg.se/
J

Okej.

ska nog vara säga att jag dog igen.

Herregud vilket ställe.

<3



PUBLICERAT: 2010-10-14, 21:14:39 | URL: http://oxx.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: