2010-10-04
 21:46:44

Måndag kväll

"Whats happends in Ayia stays in Napa (men vissa saker följer med hem som tur är!)"
- önskar jag snart kunna skriva, dela med mig av all musik som gör att man vill inte annat än tillbaka.
Ett hilma tjat om Ayia tycker kanske vissa, och ja de är det och mer kommer de bli!

Min nästa resa på ett flyg blir om 25 dagar och om en månad blir jag lika stor som alla andra barn.
Bolaget kommer hälsa Sandra välkommen!



M

Wiie har du fått det? :D

Blir folk less så sluta läs ;)

Jag vill bara ha mer och mer, GUD vad jag vill tillbaka!



Härligt att du kan åka :)

Ja, Sandra snart blir du stor också ;) Men du har ju redan fått testa på att köpa lagligt ;)



PUBLICERAT: 2010-10-05, 13:31:13 | URL: http://morewishes.blogg.se/
till mimmi :

nej, inget usb alls! blir nog att du får bränna över allt och skicka till mig på skiva.



Ja, jag har ju fått prov köpa på det som komma skall haha


M

Sv: Men va fan!!

Ja, du då får jag ta och göra det.

Ja, du har ju fått göra det och betydligt billigare var det ju också ;)



Visst tog det hårdare, de kan jag tänka mig ;)



PUBLICERAT: 2010-10-05, 21:42:59 | URL: http://morewishes.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: