2010-09-14
 16:27:52

Vackert



Jag är så glad att jag har jobbat tidigare inom vården och inom olika områden innan jag började plugga. Att kunna dra mina egna slutsatser och på ett lättare sätt kunna sätta sig in i olika situationer med hjälp av mina erfarenheter som andra kan ha lite svårare att göra. Känslan man får när man har fått förgylla någons dag, fått någons förtroende och känt att det jag gjorde var betydelse fullt för någon, väger upp allt.
Hur tuff dagen än har varit så är de det som gör att man vill fortsätta kämpa för de som inte kan kämpa för sig själva. Det finns inget finare för mig än att få ge något bra till någon annan. Jag kan kanske inte förändra världen och få bort alla orättvisor, (om någon ändå kunde det!) men för någon så kan man betyda världen.
Och det räcker faktiskt bara ibland med ett hej eller ett leende.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: