2010-09-16
 20:01:31

En äkta vän är en del av en själv

 

Två få ynkliga bilder från fina östersund. På mina promenader går jag alltid över till frösön, tycker fortfarande att det är ren lyx att få lyssna på rix fm! Blir det en flytt i framtiden så blir det nog över hit. Hittade cyklister men hann inte springa ikapp för att lasta av mina knäppa tankar, få träna upp kondisen helt enkelt haha.

 

Annars så har dagen bestått av regn och massa skratt på grupparbetet. Känns verkligen att det är Torsdag men kan inte fatta att vi redan har gått tre veckor, tre hela veckor. Men blocket ser ut som att det har används under en längre tid. Fortsätter man att skriva så mycket som jag gör nu, eller få lika mycket information varje dag så kommer det behövas ett nytt block för varje månad = inte alls råd med!

 

Möttes av en kvinna som stod vid dörren in till lägenheten, frågade om jag skulle öppna åt henne eftersom det såg ut som att hon letade efter någon och den någon var tydligen jag ? För jag visste ingen annan i mitt hus som heter Sandra Hedlund som jag gör (går tre andra sandra av oss 67 som läser, "min" frisör heter sandra haha! ) Hon måste helt enkelt bara kommit fel eller tagit fel på namn men så var inte fallet. Hon livade hon upp min regniga och skratt hysterande dag. Har aldrig fått så fina blommor som bara står och ser vackra ut på mitt bord. Dagarna blir bara bättre och jag kan knappt vänta för att se vad helgen har att erbjuda!

 






Sofia

Nu blir jag sugen på att flytta till Östersund!!! Borde jag det? ;) haha


till sofia ;

JA det borde du! Finns inge vilhelmina folk så här är himmelriket!


M

Du skriver så bra gumman!

Och att få blommor så där kan inte annat än få ett stort leende på ens läppar! :)

Fina bilder, ser så harmoniskt ut!



PUBLICERAT: 2010-09-26, 16:26:56 | URL: http://morewishes.blogg.se/
till mimmi!

jag tycker att du ska komma och hälsa på mig, så kan vi promenera och fotografera tillsammans :) hah



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: